18.1.10

....

Beni sana getiren yollar , üzerinde yürüdüğüm sokaklar değil. Adımlarım kup kuru toprağı ezerken , ben hiç birşey fark etmeden gecede ilerliyodum.
" Beni sana getiren tanrıydı belkide."

Kendimden uzaklaşan kendimi , hiçbir zaman ait olmadığı ve olamayacağı senin diyarlarına hapseden aslında benim. Kınamam seni bundan.
"Beni çağıran geceyi bile kınamıyorum!"

Aslında ben seni tanıdım tanıyalı ; sen sessizliğin yıkıntıları arasında unutulmuş, çürümüş ve çaresizsin. İnsanların ölüm dedikleri soğuk bir yerde unutulmuş birisin.
"Beni izleyen ve bekleyen bir seyyahsın..."

Ps; aşık değilim öylesine çıkıvermiş bişi işte...

4 yorum:

  1. meriçcim harika olmuş kuzu.öylesine çıkmış bişi buysa aşıkken neler yazarsın acabağları:)

    YanıtlaSil
  2. aşkı bekliorum zati gelmezse çekeceği var benden =)

    YanıtlaSil
  3. damlaya katılıyorum vala döktürmüssün sizi gidi duygu yüklü canavarlar bende de duygu kalmadı sömürdü dersler beni leviathan oldum cıktım:)

    YanıtlaSil
  4. meriş gerçekten çok güsel yazıyo yaaa kıskanıyoreeee kuzuuuummm:)

    YanıtlaSil

Sayfalar