7.3.12

HAYALET

Bugün geçmişten günümüze gelen bir hayalet gördüm yolda… unutmuştum oysa onu.. tüm bilgileriyle silmiştim hafızamdan. Ama simaları hiç unutmam hemen tazelendi tüm anılar. Oysa unutmaya çalıştıklarım, unuttuğumu sandıklarım beynimde ve sildiğimi sandığım tüm kokular burnumun direğinde asılı kalmışlar. Hemen belli ettiler kendilerini. Bir titreme bir acı sormayın ben daha fark etmeden gözlerim doldu. Ve sustum…

Ben en çok sustuğumda korkar insanlar birde çokça konuşup güldüğümde. Çünkü bilirler susuyorsam bir nedeni vardır. Çok çok kırıldığımda susarım ben incindiğim de kelimeler barikat kurar boğazımda, dilim dönmez içimdekileri söylemeye. Bende istem dışı susarım bu reflekstir benim için. Tıpkı elini bir yere çarptığında hiç fark etmeden acı ünlemlerini dile getirmek gibidir bu; bir “Aaaahh”la anlatır insanlar içindeki acıyı bense susarım. Küçükken dudaklarım büzüşürdü, gözlerim dolardı öyle ki su dolu bir cam fanusun içinden izler gibi bakardım etrafa yine de küçük bir inleme dışında her hangi bir ünlem dökülmezdi dudaklarımdan. Yani hep böyleydim pekte değişen bir şey olmamış hayatımda.

Ben gene sustum gözlerim dolu dolu baktım otobüsün camından, dudaklarım büzüşmedi belki o kadar acımadı canım belki de çoktan büyümüştüm bilemem ama olmayan bir hayalet geçti gözlerimden tablolardan fırlamışçasına pastel gerçek olmayacak kadar güzeldi.

6 yorum:

  1. ben de ne zaman kırılsam canım yansa susarım...güzel bir paylaşım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. susunca geçiyor muydu acaba... yoksa daha mı çok içime işliyordu bilemedim

      Sil
  2. hüzünlü olmuş.ama hep böyle şeyler yazma birazda umut olsun içinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en çok canım sıkkınken yazı yazıyorum herhalde ondan :/ umutta olsun değil mi =)) en kısa zamanda denicem yazmayı

      Sil
  3. aynı hayaletlerden çoğumuzun var enaz birer tane.Ama ben hiç karşılaşmıyorum. Gerçi ağzımı sağa sola açmaktan burnumun dibinden bile geçiyo olsa göremiyorumdur belki de. dürtüklese belki farkederim:))
    Çok hüzünlü , içten bir yazı olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim
      bende karşılaşmayaydım iyiydi ama geldi geçti. hayaletler geri gelmese iyi

      Sil

Sayfalar