17.4.12

MİM




irituruncubalık tarafından mimlendik, bize de mime cevap vermek düşer;

1- Mesleğin seni mutlu ediyor mu?
Henüz her hangi bir meslek edindiğimi düşünmüyorum. Bir vakitler televizyona ardından internete düşen videodaki çocuk gibiyim " Ohuyomm ben ya ohuyom" diye notları sallamaktayım elimde. İktisat bölümünü sindire sindire okuyorum. Çıkışında ne olurum bilinmez...

2- Dilediğin meslek miydi?
İsteyerek seçtim bölümümü. Bir vakitler idari bilimler fakültesinin ayrıcalıklarına inanıyordum. Dilediğim meslekleri yelpazesinde barındıran bir bölüm. Ama hayatı fazlaca gelişi güzel yaşıyorum yani illaki şu* mesleği icra ederim diye hiç düşünmedim.

3- Yalnız mı yoksa ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun?
Tercih meselesi değil bunlar gençler :)))
olursa içten içe tutunabileceğin, düşüncelerinde fazlaca yer edinip kalbinde de bulabildiğin biri elbet yalnız kalmayız...
lakin fazlaca yalnız kalıyorum... Ne vakit tutunsa birileri düşüncelerime kalbime düşmeden kovalıyorum bazı bazı onlar kaçıyor derken hepyek...

4- Tatsız durumlardan kaçmak için yalan söyler misin? Dürüst ol!
Bu birazda tatsız durumların kimin canını sıktığına bağlı. :))
ahh tamam dürüst olalım!! kim yalan söylemez ki. kimi der beyaz kimi der pembe her şekilde bunun adı yalanı meşrulaştırmaktır. Yani ki söylemiyorum diyen beri gelsin...
Fazla uzun boylu olmamak kaydıyla söylenir ki tatsızlıklar hafiflesin.

5- Yabancı dil konuşuyor musun?
Bir dil bir insan iki dil iki insan... vesvesesini geçelim dil bilmiyorsan işin yaş arkadaş. Çok iyi bilirim diye şuradan sallamaya lüzum yok :D ingilizce az buçuk konuşulur almanca üstün körü bilinir şu bünyede.

6- Rüyanda ki evde oturuyor musun? Taşınmak yada yurt dışına gitmek ister misin?
Rüyalarında ki ev nedir yahu. Rüyalarını bir ev üzerine kurar mı bir insan. :))
Tabi bahçesi olsun, ferah olsun içinde her bir şeyden olsun birde sevdiklerim olsun bundan iyisi...

7- Mobilya değiştirmeyi sever misin?
Uğraşılacak illaki bir şey bulunur evde. Yerleri değiştirilir olmadı boyanır kesilir biçilir modifiye edilir. Sürekli bir sirkülasyon içerisindedir evdeki eşyalar. Bundan bizimkilere gına gelir. Ben odama sararım derken geçinip gidiyoruz işte.

8- Çevreye hayvan korumaya hiç katkın var mı?
Aklıma düştükçe kapının önüne su koyarım bazı bazı yemek verdiğimde olur sokak hayvanlarına.

9- Televizyon ve film sever misin?
ahh! hemde delice.
Sıkı takip ettiğim dizilerim, defalarca izlediğim demir baş filmlerim ve mutlaka ki gittiğim çokça film festivali vardır. Takip ettiğim yönetmenler oyuncular vardır ki hiç bir filmini kaçırmam... şimdi anlaşılıyor sanırım o başta ki "ahh! hemde delice" nereden geliyor :)

10- Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?
memnuniyetinizi müdüre şikayetinizi bize yazın efendiler :))
illaki vardır huyun iyisi de kötüsü de lakin aklıma gelmedi biare yazarız.

11- Loto veya benzeri şans oyunu oynadınız mı?
bir zamanlar çok oynardı babam lotoyu. her hafta aynı kuponu yatırsaydı tuturacağına dair teorilerimi hiç dinlemedi. Bir kaç zaman eşlik ettik doldurduk bir iki kolon; ödül çıktığı görülmedi :))


bende tatlı blog ödüllerimi açıklıyorum;
mimlendinizz sorulara buyurun efendim




2 yorum:

  1. Canim mimin cok güzel olmus bu aralar fazla ugrayamiyorum blog alemine. Yogunum okuldan dolayi, ama en kisa zamanda mimini cevaplayacagim mericcim =)

    YanıtlaSil
  2. Canım teşekkürler ben yazmıştım bu mimi.:)

    YanıtlaSil

Sayfalar